Verzekering

Vul het onderstaande formulier in om je instrument op te geven voor de verzekering. Je instrument kan alleen onder de volgende voorwaarden verzekerd worden bij de Abcouder Harmonie:

1. Het instrument wordt gebruikt om mee te spelen in het harmonie-orkest, het opleidingsorkest of de slagwerkgroep van de Abcouder harmonie.
  2. U gaat akkoord met de polisvoorwaarden van de verzekeringsmaatschappij die de verzekering uitvoert
  3. U gaat er mee akkoord dat in geen geval de Abcouder Harmonie aansprakelijk is voor enige financiële schade.
  4. Alleen schades vanaf een bedrag van €50 worden in behandeling genomen.
  5. Als de verzekerde waarde meer dan €5000 is, dan moet u jaarlijks 5% van de meerwaarde betalen. Bijvoorbeeld, als uw instrument €6000 waard is, dan moet u jaarlijks €50 bijbetalen (zijnde 5% van € (6000 − 5000)).