Badeendjesrace Lions groot succes!

Zondagmiddag rond 13.00 uur zijn 6000 badeendjes los gelaten in de Angstel. Het initiatief van de Lions Abcoude-Baambrugge is een enorm succes geworden! Ook onze vereniging kon geselecteerd worden bij de aanschaf van de badeendjes, 25% hiervan komt ten goede aan onze vereniging! Het andere percentage gaat naar Brandweer Abcoude, dit ten behoeve van de ontspanningsruimte in de nieuwe, nog te bouwen brandweerkazerne.

Vele mooie beschikbaar gestelde prijzen werden eendje voor eendje vergeven. De slagwerkgroep van Abcouder Harmonie heeft ook een prijs beschikbaar gesteld: 6 slagwerklessen, deze prijs is gewonnen door het eendje met nummer 820!

Meer info en de volledige uitslag van prijzen is te vinden op de website van de Lions.

Illustratie: Willem Zwaard